Nejčastěji kladené otázky

Nejčastěji kladené otázky

Jaká je Vaše pracovní doba?

  • Jsme tu pro vás od pondělí do pátku od 7:30 do 16:00.
Jaké jsou Vaše obecné kontakty?
 
  • Naše operátorky jsou k dispozici na telefonním čísle +420 515 262 073 a e-mailu info@prumex.cz

Jak mohu získat odpovědi na technické otázky?

  • Napište nám email na info@prumex.cz .Vaši zprávu předáme odborníkovi, který se jí bude věnovat.

Jak zjistím, kdy mi dorazí objednávka?

  • Při expedici zboží vám zašleme e-mail na adresu uvedenou při objednávce, obsahující sledovací číslo zásilky. Pokud zásilka ještě nebyla odeslána, informujeme vás e-mailem o předpokládaném datu expedice.
Jak mohu aktualizovat své osobní údaje nebo nastavení účtu?
 

Jaké jsou vaše platební možnosti?

  • Běžně nabízíme doručení zboží na dobírku, ale také akceptujeme platby předem na bankovní účet. Státní instituce nebo solventní společnosti mohou využít platbu na bankovní účet po doručení zboží. Solventnost dokážeme rychle ověřit. Platbu kartou připravujeme.

Jaké jsou podmínky používání vašich služeb?

  • Jsme tu pro každého a nemáme omezení na hodnotu objednávky.

Jak mohu zrušit svůj účet nebo přestat přijímat e-maily?

  • Stačí nám napsat e-mail s vaším požadavkem, uveďte podrobnosti, kterého účtu se požadavek týká, a registrační email. Zrušení není zádný problém.

Jak mohu nahlásit problém s webovou stránkou nebo aplikací?

  • Pokud máme chybné informace ke zboží, nebo eshop není funkční, napište nám prosím na info@prumex.cz budeme se tomu neprodleně venovat.
Jaký je váš postup pro vrácení nebo výměnu produktů?
 
  • Vrácení zboží není problém. Pokud jste fyzická osoba, máte právo do čtrnácti dnů odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. V případě právnických osob nás kontaktujte s požadavkem na vrácení, ideálně e-mailem.